• Met vragen kunt u terecht op ons contactformulier of u stuurt een mail naar info[at]pannekotter.be.
  • Wenst u De Pannekotter effectief te reserveren, dan kunt u het reservatieformulier invullen.
  • Tips:
    • Ga eerst op de beschikbaarheidskalender hiernaast na of of het huisje nog wel beschikbaar is.
      • Als er op de beschikbaarheidskalender niets ingevuld staat, is ons huisje wellicht nog vrij.
      • ‘Voorlopig gereserveerd’ betekent dat er een reservatieaanvraag lopende is maar nog niet volledig afgehandeld. Soms kan die periode nog vrij komen.
        Bent u echt geïnteresseerd in die periode, neem dan misschien contact met ons op.
      • ‘Gereserveerd’ betekent dat ons huisje niet meer vrij is…
    • Misschien bekijkt u ook best vooraf de prijzen en de belangrijkste huisregels om niet voor verrassingen te komen staan.
  • Na het doorsturen van het reservatieformulier ontvangt u een automatisch verzendbericht.
  • Daarna ontvangt u normaal van ons binnen de 24 uur een antwoord met uw gebruiksovereenkomst in bijlage.
  • Vanaf dan staat uw aanvraag als ‘Voorlopig gereserveerd’.
  • Uw reservatie wordt definitief na storting van het voorschot volgens de gegevens op de gebruiksovereenkomst.